eminus@eminus.pl

+48 12 307 22 50

Szkolenia symulacyjne

Wykorzystanie ostatnich osiągnięć technologii internetowej daje możliwość stosowania zupełnie nowych, dawniej nieosiągalnych dla e-learningu i ogółu edukacji, rozwiązań. Metodycy EMINUS proponują Klientom szkolenia, oparte o rozbudowane mechanizmy symulacji, wyborów dokonywanych przez użytkownika, obsługi urządzeń, spacerów po realnych pomieszczeniach etc.

Cechy charakterystyczne:

  • wykonany na zamówienie oryginalny mechanizm symulacji odpowiedni dla tematu szkolenia (np. symulacja dialogu z klientem reagującym na postępowanie uczestnika, realizacja zadań bojowych w transporterze opancerzonym Rosomak, obsługa stanowiska pracy etc.)
  • możliwość nielinearnego przekazywania treści
  • stosowanie nowatorskich sposobów nauczania, weryfikacji wiedzy oraz zbierania wyników

 

Szkolenia nielinearne i interaktywne mapy szkoleń

Coraz częściej stosowanym rozwiązaniem szkoleniowym jest udostępnianie materiałów w formie nielinearnej tak, aby uczestnik mógł samodzielnie decydować o kolejności ich przerabiania. Specjaliści EMINUS nie tylko sensownie wykorzystali ten trend, lecz również nadali mu formę atrakcyjnej gry szkoleniowej.

Tradycyjny, linearny spis treści kursu może być zastąpiony tzw. mapą szkolenia (o dowolnej, wybranej przez klienta formie np. rzut naprawdę istniejącego biura, schemat urządzenia, mapa kraju etc.) Uczestnik wybiera lokalizację z mapy, bądź podróżuje po niej avatarem i w ten sposób inicjuje poszczególne części szkolenia.

Forma ta sprawdza się doskonale nie tylko w przeznaczeniu dla dzieci i młodzieży, lecz również we wszelkiego rodzaju szkoleniach pracowniczych lub technicznych (powiązanie treści z konkretnym  miejscem, przedmiotem, elementem mechanizmu).

Biznesowe symulacje i gry szkoleniowe

Pozwalają na odwzorowanie rzeczywistych procesów i sytuacji, z którymi spotyka lub może spotkać się pracownik. Z jednej strony angażują emocje, pobudzają motywację, sprzyjają lepszemu zapamiętywaniu. Z drugiej pozwalają na lepsze zorientowanie się w umiejętnościach pracowników, prześledzenie ścieżek rozwiązań, wyborów i decyzji, jakie wykonał gracz. Nasi scenarzyści przygotowują rozbudowane gry fabularne lub krótkie modułowe symulacje oparte o rzeczywiste zadania i sytuacje.

Advergaming

Zaletą wykorzystania interaktywnych nośników reklamy jest dłuższe obcowanie Klienta z wizerunkiem produktu lub marką, niż może to zaoferować tradycyjna forma reklamy. Gra może edukować Klientów, np. jak korzystać z produktów. Dobrze skonstruowana gra edukacyjna może również zawierać wartości, które firma chce promować i przekazywać swoim Klientom. Im bardziej gracz zaangażuje się w grę, tym bardziej to zaangażowanie emocjonalne przeniesie się na markę. Oferowane przez nas rozwiązania są ściśle dopasowane do marki i grupy docelowej Klienta.

Multimedialne materiały edukacyjne dla wydawnictw

Oferujemy pełne wsparcie w opracowaniu pomocy dydaktycznych dla dzieci i dorosłych, przeznaczonych do wykorzystania w Internecie, jak i do publikacji na nośnikach trwałych (CD, DVD, karty pamięci).

 

W celu zapoznania się z cennikiem, skontaktuj się z doradcą.

http://eminus.pl/cms_eminus/requestServer/files/imgtext/d239d38920a1194ba20eae445b25f856.jpghttp://eminus.pl/cms_eminus/requestServer/files/imgtext/4ff37fe851fe9560cf6ec46bf63a0f9c.jpg